poniedziałek, 20 maja 2013

Rozdział VII

ROZDZIAŁ VII


Po lekcjach

FRANCESCA
-Braco! Masz pomysł na piosenkę?-zapytałam mojego przyjaciela.
-Ines. Co za piękne imię.-Braco był wyraźnie rozkojarzony. Ciekawe kim jest Ines...
-Siadaj.-nakazałam, gdy weszliśmy do sali Beto.- I opowiadaj.
-O czym?- spojrzał na mnie dziwnie.
-O Ines.
-Aaa... Ma duże niebieskie oczy i blond włosy.
-Gdzie ją poznałeś?- byłam bardzo ciekawa co to za dziewczyna i czy pomoże Braco zapomnieć o Violi.
-Na ulicy. Wpadłem na nią.
-Opowiedz o niej. Jaka jest?
-Nie wiem...Uciekłem.
-Co? Czemu?- zapytałam, ale on tylko wzruszył ramionami.
-Co z tą piosenką?- chyba chciał zmienić temat.

NATALIA
Nie mogę uwierzyć,że idę na randkę! I to z Maxim. Nigdy nie sądziłam,że on mógłby sie mną zainteresować.
-Naty! Gdzie moja woda?- o nie znowu ona. Maxi ma rację powinnam zerwać z nią kontakty.
-Sama ją sobie przynieś.-powiedziałam jej i miałam zamiar odejść. Muszę iść jak najszybciej do domu, aby przygotować się do kina.
- Co ty do mnie powiedziałaś?
-To co słyszałaś! Nie jestem twoja służącą! Miałam być twoją przyjaciółką, a ty mnie tylko wykorzystujesz! Mam dość! Nawet nie zapytałaś się mnie jak się czuję! Nie dzwon do mnie, nie pisz i nawet na mnie nie patrz.-Ludmiła, aż otworzyła buzie ze zdziwienia. Dobrze jej tak.

LEON
-Leon!Leon!Mówię do Ciebie.-podbiegła do mnie Violetta
-Co?-krzyknąłem na nią.
-Jesteś na mnie zły?
-A możesz ze mną rozmawiać?-zapytałem
-A dlaczego niby bym nie mogła?-popatrzyła na mnie ze zdziwieniem.
-No wiesz nie chce żeby Twój chłopak na mnie napadł.
-Kto niby?
-Tomas! Przecież widziałem jak się przytulaliście, jak się trzymacie za rękę i jak się cieszyliście ze wspólnego duetu.-powiedziałem,a ona zaczęła się śmiać. Patrzyłem na nią zdziwiony.- śmieszy Cię to?
-Jesteś zazdrosny?- zaczęła się śmiać jeszcze głośniej.- Nie chodzę z Tomasem.-nagle spoważniała.
-Ale jesteś w nim zakochana?-zapytałem niepewnie. Nie powiem trochę mi ulżyło  gdy usłyszałem,ze jednak nie chodzą ze sobą.
-Hmm...sama nie wiem...Coś na pewno do niego czuję,ale...
***KONIEC***
I jest kolejny rozdział? Podoba się? Kolejny chyba jutro :D


7 komentarzy:

  1. Świetny rozdział.Ciekawe czy Ludmi się zmieni. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny :) Ciekawe jak dalej rozwinie się wątek Braco i Ines.
    Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ale nooo właśnie co dalej w takim momencie przerywać rozdział boski czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieje że leon bendzie z violettą bo oni są dla siebie stworzeni

    OdpowiedzUsuń
  5. http://naxi-opowiadanie.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń