poniedziałek, 1 lipca 2013

Rozdział XXIV "Plany,wszędzie plany" + Versatile Blogger Award

"Największą zdradą jest zdrada samego siebie... "

German
-To jest Jade LaFontaine...Tak jakby można powiedzieć,że jest to moja dziewczyna.-powiedziałem nieco wystraszony,ponieważ bałem się reakcji Violetty.
-masz nową dziewczynę?-zapytała ze zdziwieniem moja córka.
-Witam was.-powiedziała z uśmiechem Jade i podała rękę każdemu z obecnych, każdy podał ociągając się. No dobra prawie każdy, Violetta spojrzała tylko na Jade i uciekła na górę.
-Violetta wracaj tu!-rozkazałem jej ale w odpowiedzi usłyszałem trzaśnięcie drzwi.
-Ja z nią porozmawiam.-powiedziała Angie i udała się do pokoju Violi.
-Bardzo przepraszam za jej zachowanie.-powiedziałem zrezygnowany.
-Ależ nic się nie stało, rozumiem ze mała boi się,ze zajmę miejsce jej mamy.-powiedziała wyrozumiale Jade. Dlaczego dopiero teraz znalazłem taką kochana i miłą kobietę?
Leon
-To co o tym myślisz?-zapytał mnie Tomas.
-W sumie nie głupi pomysł. Ale mam nadzieję ,ze dziewczyny nie pozabijają się.-odpowiedziałem
-No właśnie o to chodzi żeby się więcej już nie wadziły.-przekonywał mnie Tomas.
-Dobra zróbmy tak jak mówisz.-zgodziłem się na plan Tomasa.-Jutro omówimy resztę. Cześć-powiedziałem i rozłączyłem się.
Następnego dnia
Szedłem z Violą do studia. Ona opowiadała mi o swoim ojcu. Przerwałem jej wiem,ze to niegrzeczne ale po prostu chciałem ją pocieszyć. Współczuję jej ale w sumie rozumiem pana Germana to przecież młody facet więc czemu ma przejść przez życie samotnie.
-Wybrałabyś się ze mną na randkę?-zapytałem spoglądając w jej przepiękne oczy.
-Oczywiście,że tak co to za pytanie.-uśmiechnęła się do mnie promiennie.
-Na podwójną randkę.-dodałem odwracając wzrok.
-Na podwójną? A kto z nami idzie?-powiedziała lekko zdziwiona i chyba rozczarowana.
-Niespodzianka.-powiedziałem tajemniczo.
Jade
-No,no,no w takiej posesji mieszka twój wybranek...Ty to umiesz się ustawić-powiedział mój brat Matias.
-Jakoś trzeba sobie radzić w życiu.Tylko obawiam się,ze jego córka mnie nie zaakceptuje.
-Spokojnie... trochę z nią pobędziesz to mała nie będzie sprawiać Ci kłopotów. no dawaj naciskaj ten dzwonek.-rozkazał mi Matias, a ja miałam zamiar nacisnąć dzwonek gdy drzwi same się otworzyły i wyszła z nich kobieta, która poznałam wczoraj.
-O witam panno Jade. German jest w gabinecie.-Angie uśmiechnęła się do mnie.
-Dziękuję za informację.-odwzajemniłam uśmiech.
-Jestem Matias.-podał jej rękę.
-Angie. Przepraszam ale się spieszę.-powiedziała, wyminęła nas i poszła.
-Nie mówiłaś mi,ze mieszka tu taka laska.-no tak mój brat zakochuje się w każdej nowo poznanej kobiecie.
Tomas
-I co rozmawiałeś z Violą?-zapytałem się Leona,którego złapałem na korytarzu.
-Tak, zgodziła się ale oczywiście nie powiedziałem jej,że to randka z Tobą i Ludmiłą.
-Ja tak samo. Teraz tylko musimy wymyślić gdzie je zabrać.
-O tym to powinniśmy myśleć na początku.-podrapał się po głowie Leon.- Będziemy improwizować.-wzruszył ramionami.
Po lekcjach RestoBar
Maxi
Siedziałem popijąc koktajl i czekałem na Naty. Stała na zewnątrz i rozmawiała z mamą przez telefon. Do mojego stolika podeszła dziewczyna Braco.
-Witaj. jesteś najlepszym przyjacielem Braco?-Ines usiadła na krzesło i intensywnie mi się przyglądała.
-Owszem. A ty gdzie go zgubiłaś?-zapytałem,bo nie wiedziałem jak mam rozpocząć rozmowę.
-Poszedł do domu. Słyszałam,ze świetnie śpiewasz.-uśmiechnęła się do mnie zalotnie.
-Nie p[przesadzałbym. Świetnie to nie ale w miarę dobrze.
-Skromniś się znalazł.-przewróciła oczami i powiedziała coś po polsku.
-Słucham?-ten język był mi kompletnie obcy.
-Nic,nic-ma przepiękny uśmiech.-Coś tu masz-powiedziała i przybliżyła rękę do mojej twarzy. Po chwili poczułem jej ciepły dotyk na moim policzku. Przeszedł mnie dreszcz, spojrzałem w jej duże niebieskie oczy i odleciałem. 'Maxi ogarnij się przecież dopiero co pogodziłeś się z Naty' skarciłem się w duchu.
-Co tu się dzieje?-usłyszałem za sobą głos dobrze mi znany. Bałem się odwrócić...
***KONIEC***
Pojawiła się Jade i Matias ;] Myślicie,ze dużo namieszają? ;> Mam nadzieję,ze rozdział się podoba ;)
Jak tam pierwsze dni wakacji? U mnie lipa, bo jest chłodno ;( Mam nadzieję,ze weekend będzie ciepły,bo chcę jechać pod namioty.
Z wykreślanki odpada zdjęcie nr 2.
Zapraszam was na forum o serialu Violetta http://www.serialvioletta.cba.pl/. Mój nick tam to Jamalia. Jeśli się zarejestrujecie to się udzielajcie ;)

Informacja z ostatniej chwili :P

Zostałam nominowana do Versatile Blogger Award. Bardzo dziękuję za dwie nominację od Velvet oraz MartuLLi. Jestem zdziwiona i jest mi bardzo miło ;]

Muszę:
1. Podziękować nominującemu blogowi.
2. Pokazać nagrodę na swoim blogu.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4.  Nominować 10 blogów, które zasługują na nominację.
5. Poinformować o tym autorów.

22 komentarze:

  1. Gratulacje! :)
    I supeeer rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział :)
    Dziękuję za nominację :*
    Hah, ciekawe, co będzie z tą randką ^^
    No i oczywiście, co nabroją Jade i Matias!

    Czekam na następny rozdział :))

    Carmen E.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ty chcesz rozdzielić Naxi?!
    Świetny rozdział. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj. Trudny wybór. Dobrze. Niech odpadnie nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozdział. Ja tam lubię Jade i Matiasa. Śmieszni są :D
    Dziękuję za nominację! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam Cię jeszcze oficjalnie poinformować, że zostałaś nominowana na moim blogu do The Versatile Blogger Awards :) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Awards na moim blogu :0 Gratulacje.
    świetny rozdział, a co do wykreślanki - odpada 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym cię poinformować, że zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award na moim blogu (violettax.blogspot.com) Gratuluję! ;D
    Tak mi przykro że musisz napisać jeszcze raz XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rozdział i zapraszam na mojego bloga http://violettatopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym Cię poinformować, że zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award na moim blogu - violetta-y-leon.blogspot.com
    Gratuluję ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Awards!!! Szczegóły na http://kickandvioletta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozdział świetny. Muszę ci powiedziec, że masz tak samo na imię co moja mama. Ale to tak na marginesie. A jakbyś miała czas, to zapraszam do siebie: perypetie-angie.blogspot.com. oraz bloga mojej koleżanki: maxi-nati.blogspot.com. .Byłybyśmy wdzięczne za odwiedziny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rozdział ;)
    Nie kłóć Naxi!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny rozdział, znając Jade pewnie coś namiesza.. :/
    Naxi!
    Zapraszam do siebie:
    violetta-scenariusze-byash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej ponownie ;) chce poinformować, że u mnie NN. maxi-nati.blogspot.com
    Mam nadzieję że będzie ci się podobało i zajrzysz do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny rozdział. ^^
    Proszę o Germangie. ♥
    I wpadnij do mnie: angie-my-diary.blogspot.com
    Jest nowy rozdział. :D

    Btw. 1 odpada. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Siemka ponownie. Chcę tylko poinformować, że na moim blogu jest NN.
    perypetie-angie.blogspot.com
    Zapraszam.
    Andrea Amanda

    OdpowiedzUsuń
  18. Stwierdzam że ten rozdział był najlepszy Ever :)
    Zapraszam do mnie Violettolove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń