wtorek, 6 sierpnia 2013

Drugi blog ;D






Cześć! Już jestem :P Ale niestety nie mam nowego rozdziału ;( Tak wiem leń ze mnie przez dwa tygodnie nie napisałam nic ;/ Zaraz postaram się coś nabazgrać i jutro mniej więcej o tej godzinie napisze nowy rozdział. 

Jak wiecie chciałam założyć nowego bloga. Tak więc już go stworzyłam o to macie do niego adres http://facundoyamigos.blogspot.com/. Tam pojawił się już pierwszy rozdział :P

Tak wiem,ze się na mnie zawiedliście ale tak mi szybko ten czas zleciał że nie zdążyłam nic napisać. Mam nadzieję,ze mi wybaczycie, Szczególnie Carmen który chyba tylko na facebooku i filmwebie nie zapytała się mnie czy wróciłam :P

Eh mam takie zaległości na blogu,że nie wiem czy się ze wszystkim wyrobie :P

3 komentarze:

  1. Wiem, że mnie kochasz :D Ale nie mam twojego facebooka, a na filmwebie nie mam cię w znajomych :D Chociaż mogłabym zrobić nowy temat: Wiooolaaa, wróciłaś? :P
    Sorry, czekałam na Ciebie ^^
    Powinnaś się cieszyć!
    Idę czytac o Facu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ja się cieszę :P Przynajmniej wiem że komuś zależy na moim opowiadaniu :P

      Usuń
  2. ostatnio zaczełam czytać twojego bloga i bloga o facundo jest super
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń