wtorek, 17 września 2013

Informacja

Jak sami zauważyliście rozdziały pojawiają się rzadko,a jak już są to beznadziejne, że nie da się ich czytać. Przykro mi ale przez kolejny najbliższy tydzień znowu nie ukaże się rozdział :(

Mam kilka powodów:

1. Aktualnie zajmuję się ogarnianiem tematów na maturę ustną z j. polskiego. Jest to straszne,bo tematów jest od cholery, a każdy muszę przeanalizować. Mam kilka typów ale muszę się konkretnie zastanowić.
2. Brak weny. Zarówno na tym jak i na drugim blogu nie mam pomysłów na kolejne rozdziały. A nie chcę żeby rozdziały pisane były na siłę.
3. Brak czasu. Od kilku dni nadrabiam czytanie waszych rozdziałów. Jak przeczytam wasze rozdziały to okazuje się,że brakuje mi czasu na napisanie rozdziału(wiecie 5 ludzi w domu,a każdy chce do komputera).
4. Problemy osobiste przez które tracę humor. Pewnie jakbym teraz napisała rozdział to pokłóciłabym każdego z każdym albo nawet kogoś zabiła,a tego nie chcę.
To chyba wszystkie powody. Mam nadzieję,że mnie zrozumiecie i nie opuścicie ;]
Mam nadzieję,że powrócę niedługo.

Pozdrawiam was z mojej deszczowej mieściny ;) 




5 komentarzy:

  1. Arrrtur :D
    Tak serio to szkoda, ale czekamy na rozdziały cierpliwie :*
    Nie daj się deszczowej pogodzie!

    OdpowiedzUsuń
  2. doskonale rozumiem Twój ból związany z wyborem tematu, sama to przeżyłam i było cholernie trudno się zdecydować..
    Kazdy ma swoje problemy, także doskonale rozumiem brak rozdziału :)
    z niecierpliwością będę czekać na Twój powrót :*

    OdpowiedzUsuń
  3. zaczęłam czytać :**

    zapraszam do mnie
    http://magicznaprzyjazniludmiivioli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ;p kocham zajrzysz ? http://jortini-first-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń